De LCMC werkwijze

In 6 stappen naar efficiënter verspanen

Stap 01

Intake

Een Quickscan of persoonlijke kennismaking. Samen inventariseren wij jouw processen.

Tijdens een quickscan of persoonlijke kennismaking analyseren we samen jouw processen om kansen en verbeterpunten te ontdekken.

Stap 02

Inzicht

Inzicht geeft overzicht. Alle processen zijn uitgewerkt en we bespreken samen het verbetertraject.

Met helder inzicht in alle processen werken we samen aan een plan voor de implementatie van een nieuwe, efficiënte werkwijze.

Inzicht geeft overzicht: zodra alle processen duidelijk zijn uitgewerkt, ontstaat er een volledig beeld van verbeterpunten en mogelijkheden. Samen bespreken we de implementatie van een nieuwe, efficiënte werkwijze die optimaal aansluit bij jouw behoeften en doelen.

Stap 03

Ambitie

Wij groeien graag mee met de ambities van onze opdrachtgevers en kijken vooruit en bieden een helder plan.

We groeien mee met de ambitie van onze opdrachtgevers door vooruit te kijken en een helder plan te bieden voor duurzame groei en succes.

We groeien graag mee met de ambitie van onze opdrachtgevers en denken proactief met hen mee over de toekomst. Met een helder en strategisch plan zorgen we voor duurzame groei en oplossingen die naadloos aansluiten bij hun doelen.

Current Speed 10.000
Elapsed Time 00:33:27
Stap 04

Realisatie

We gaan samen aan het werk en implementeren de gewenste software op locatie i.s.m. de operators.

Samen gaan we aan de slag en implementeren we de software op locatie in nauwe samenwerking met de gebruikers. LCMC blijft innoveren en biedt haar opdrachtgevers de mogelijkheid om van deze kennis te profiteren via ons trainingscentrum. LCMC blijft continu innoveren en streeft ernaar haar opdrachtgevers altijd de nieuwste inzichten en technologieën te bieden. Via ons trainingscentrum delen we onze expertise, zodat zij optimaal kunnen profiteren van de laatste ontwikkelingen en hun vaardigheden verder kunnen versterken.

Stap 05

Training

LCMC blijft innovatief en wil dit haar opdrachtgevers ook bieden. Wij delen onze kennis middel het traingscentrum.

LCMC blijft continu innoveren en streeft ernaar haar opdrachtgevers altijd de nieuwste inzichten en technologieën te bieden. Via ons trainingscentrum delen we onze expertise, zodat zij optimaal kunnen profiteren van de laatste ontwikkelingen en hun vaardigheden verder kunnen versterken.

Stap 06

Borging

Borgen ofwel onderhoud bieden wij door updates van de nieuwste software. Maar vooral door onze beschikbaarheid en helpdesk.

Wij zorgen voor borging en onderhoud door regelmatige software-updates en bieden daarnaast voortdurende ondersteuning via onze helpdesk.

Wij waarborgen het onderhoud van systemen door het leveren van regelmatige software-updates, zodat alles up-to-date blijft. Daarnaast bieden we doorlopende ondersteuning via onze helpdesk, waarmee we snel inspelen op vragen en zorgen van onze klanten.

Klaar om uw productieproces te optimaliseren?

Ontdek hoe LCMC uw bedrijf efficiënter en toekomstbestendig maakt met onze CAD/CAM-oplossingen en expertise.